Garantii
Aatel Trade OÜ tagab garantii vaid robotitele, mis on müüdud kas meie esindusest või siis meie partnerite poolt. Garantiiremont toimub Tallinnas.
Küsige müüjalt toote päritolu kohta, kuna garantii tagab vastava regiooni esindaja! ( Soome, Saksamaa, UK jne.)
Alltoodud firmad toovad iRoboti tooteid maale meile tundmatuid kanaleid pidi, seega ei saa me pakkuda järgmistest firmadest ostetud robotitele Eestis garantiid ega hooldust.
Garantiiküsimused palume lahendada teile iRoboti müünud firmadega.
1A.ee
bigbox.ee
digizone.ee
frog.ee
galador.ee
ilike.ee
k-rauta
mts.ee
ox.ee
photopoint.ee
01.ee
Enamik iRoboti seadmetel ilmnenud rikkeid on võimalik lahendada ilma toodet garantiiremonti saatmata. Probleemi ilmnemise korral proovi kõigepealt abi saada kasutusjuhendist. Eestikeelsed kasutusjuhendid leiad iRobot.ee kodulehelt. Kui kasutusjuhendi abil ei ole probleemi võimalik lahendada, tuleks robot viia teenindusse.
iRoboti kaubamärgi all müüdud kaupade garantii eest Eestis vastutab Aatel Trade OÜ, aadressil Laki 25 IV korrus tuba 401, Tallinn. Garantiiküsimuste korral palume pöörduda antud aadressile või telefonil +372 5345 1999. Teenindus on eesti- ja venekeelne.
Garantiijuhtumi registreerimiseks palume saata tekkinud probleemi kirjeldus ning roboti seerianumber iRobot.ee klienditoe aadressile klienditugi@eestirobot.ee.
Üldjuhul tuleb garantiitöödele kuuluv toode kliendil iseseisvalt teenindusse toimetada.
GARANTIITINGIMUSED
- Garantiitööd vaadatakse läbi 3-e tööpäeva jooksul (võimalusel ka ootetööna).
- Garantiisse tagastatud robot tuleb eelnevalt puhastada (sealhulgas tühjendada konteinerid mustusest, puhastada harjased). Mitte puhastatud roboti garantiisse saatmisel tasub klient toote puhastamise eest lisatasu 20 EUR.
- Tagastatud toote käsitlus toimub garantiitingimustest lähtudes.